מרגש: מה בחור מיוחד כתב למשה קליין?

שמחה סינגר 5 Comment on מרגש: מה בחור מיוחד כתב למשה קליין?

הזמר משה קליין קיבל מכתב מרגש מבחור שמתקשר רק דרך העניים בו הוא מביע את הערכתו לשיריו ומבקש ממנו שיבוא למסיבת הפורים שלו | מנחם טוקר שוחח בתכנית "זמן אוויר" עם קליין שחשף את הסיפור המלא

21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתכנית "זמן אוויר" שוחח מנחם טוקר עם הזמר משה קליין – שופט בתחרות "המלחינים 3". הרקע לשיחה המיוחדת היה מכתב שקיבל קליין מבחור מיוחד שכותב עם העיניים בצורה מסוימת.

קליין שיתף את טוקר: "מדובר בבחור מיוחד ששלח לי מכתב למייל לפני כמה חודשים, אני לא ידעתי מיהו והשבתי לו כרגיל. עכשיו נודע למנהל שלי שזה בחור שמתקשר רק עם העניים, וזה ריגש אותי יותר מתמיד,  דווקא בגלל שקיבלתי אותו ממישהו שאף פעם לא יגיד לי פיזית את אשר על ליבו" סיפר קליין.

המכתב המרגש:



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    וואיי איזה מרגש איזה בחור אינטליגנט..
    וואוו משה אתה אדם מדהים.. אתה ענו אתה צנוע אתה עדין.. תראה כמה אתה משמח את עמ"י ואני בטוחה שיש עוד המון מיקרים דומים לזה שאפילו לא הגיעו אליך.. זה פשוט מרגש
    תמשיך להיות הכח של עמ"י שרק שומעים את הקול שלך וכבר כל המחיצות נופלות אנחנו הופכים לטהורים מרגישים התעלות במיוחד בשירי נשמה..
    ובאמת כל הכבוד לך על היחס לבחור הזה…
    זמרים ואנשי ציבור אתם לא מתארים לכם כמה חשוב זה וכה זה יכול לעזור ולשמח.. אז עד כמה שיש לכם אפשרות.. תענו לאנשים שפונים אליכם .. תשתדלו אתם הכוח שלנוו..🙏💪😍

  2. 3

    הזוי, זה פשוט הזוי החכמה שיש להם
    וכמה זה חשוב לא לזלזל בהם וביכבודם בפרט!!

  3. 1

    אהבתי את המילים: "אני אומר שלזמרים כמוך או כמו אברהם פריד, או מוטי שטיינמץ.. יש להם כוח ומסוגלות מה שאין לרבנים הגדולים אפילו..
    ואני אסביר למה אני מתכוון… שכשאני שומע או צופה בשירים שלכם אני ממש מרגיש שכל המסכים שיש ביני לבין הקב"ה מסתלקים ואני רוצה לעשות רק את רצון השם…"
    ממש ככה! מסכימה עם כל מילה!!!